perjantai 3. marraskuuta 2017

Minulla on unelma


Rusetti on valtakunnallinen vammaisten naisten yhdistys, joka edistää hyvinvointia, unelmien toteuttamista ja voimaantumista. Olen Rusetti ry:n hallituksen jäsen ja yhdistyksemme webmaster.

Rusetin vahvat naiset asettivat minut ehdolle Invalidiliiton liittovaltuustoon. Vaalit käydään pian. Olen valmis ja motivoitunut. Nimeni on Anna-Stina Lindén, vaalipiiri Valtakunnalliset ja ehdokasnumeroni on 13.

Täysin jaan Invalidiliiton vision yhdenvertaisesta ja esteettömästä Suomesta mm.

  • kaikille avoin vammaisjärjestö
  • esteettömyyden asiantuntija
  • ihmisarvo
  • uudistuminen

Vertaistuki on lähellä sydäntäni. Keskustelu samaa kokeneen ja siitä selviytyneen kanssa auttaa jaksamaan arjessa. Vertaistukea saat ihmiseltä, jolla on omakohtainen kokemus vastaavanlaisesta vammasta, sairaudesta tai traumaattisesta kokemuksesta kuin sinulla on. Toisaalta vertaistuen antaminen vammasta riippumatta esim. nainen naiselle, mies miehelle. Arjesta vammaisena äitinä, isänä, kollegana. Tuki on ensiarvoisen tärkeä. Itse olen Invalidiliiton kouluttama vertaistukihenkilö.  

Minulla on unelma: Ettei enää tarvitse taistella oikeuksien puolesta. Tätä unelmaa toivon pääseväni toteuttamaan.

Äänesi on tärkeä

13. Lindén Anna- Stina – Tintti
Lentovirkailija, eläkkeellä, alaraaja- amputoitu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti